03 januari 2006

Nieuwjaarsfeest: de hints (1)

Ontrafel de mysteries achter dit bewerkte artikel en je kent één van de basisingrediënten van een geslaagde avond...

"Wat een aardig eindejaarspotje had moeten worden ontaardde in een kleine nachtmerrie. Zwolse scholieren besloten om het jaar feestelijk af te sluiten nabij het Oosterenkstadion. Maar voor de vijftienjarige Arne Mulder ontaardde dit feestje in een nachtmerrie. In eerste instantie dachten zijn medescholieren dat Arne een geintje maakte. Snel kregen ze in de gaten dat het menens was. Er zat niets anders op dan naar de dokterspost van de Isala kliniek te gaan. Met een spuit en vloeibare zeep zou er een zogeheten champagne-kurk-afknaleffect volgen. Die ingreep bleek succesvol. Als dank mocht de ongelukkige scholier het aandenken houden."

2 reacties:

Op 7:27 p.m. , Anonymous Anoniem zei...

Toen ik "Wat een aardig eindejaarspotje" even door Google haalde, kon ik mijn ogen eerst niet geloven... Gaan we "blowen" op 12 januari? Maar toen ik aan de licht dislectische aanleg bij mijn voorouders dacht, lijkt het mysterie opgelost.

 
Op 3:59 p.m. , Anonymous Anoniem zei...

na slapeloze nachten en eindeloos gepieker denk ik het mysterie ontrafeld te hebben (met dank aan Roeland ;-)... Wat blijkt nu: donderdagavond heb ik andere familiale nieuwjaarsverplichtingen! Soms zou een mens zich in 2 of meer moeten kunnen delen. Dus aan alle collega-kamelen die wel aanwezig zullen zijn: a mighty good year! Strike!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage